پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119705
ما بايد بسيجي مخلص و گوش به فرمان ولايت باشيم .
تاریخ انتشار : 1393/09/12
نمایش : 2395
جانشين ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان گفت : آنچه شايسته بسيج و بسيجي بودن است در زبان ما نميگنجد و همان اندازه بس كه مقام معظم رهبري در تبيين بسيج فرموده است. ما بايد بسيجي مخلص و گوش به فرمان ولايت باشيم .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، لهراسب سليماني در حاشيه توديع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسيج  امام علي (ع) گفت: امروز بحث توديع و معارفه مطرح نيست بلكه بحث جابه جايي پرچم اين مسووليت از دست برادري به برادر ديگر ميباشد و شرايط ايجاب كرده است كه اين تغيير مديريتي انجام شود.همه عزيزان جزو خانواده بسيجي كشور بزرگ جمهوري اسلامي ايران هستيم و در هر سنگري كه به ما تكليف كنند بايد براي ارايه خدمت تلاش كنيم.

وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در ديدار با دانشآموزان كه فرمودند فتنه سال 88 توسط جوانان كنترل و مهار شد. تا بسيج اين شجره طيبه هست دنيا و دشمنان بايد بدانند كه نميتوانند به اين نظام چشمداشتي داشته باشند و اين مملكت راه خودش را كه راه امام و شهدا است طي خواهد كرد. بسيج در طول سالهاي جنگ و دفاع مقدس و در طول دوران پس از انقلاب بسيار موفق عمل كرده و توانسته رسالتي كه برعهده آن گذاشته است به خوبي عمل كند.
وي تصريح کرد: هميشه بدانيم الگوي همه ما بسيجيان، اولين بسيجي عالم، شهيده ولايت، حضرت فاطمه زهرا(س) ميباشد، بسيجي كه در دفاع از ولايت به شهادت نايل آمد و اگر اين الگو را براي خود ترسيم كنيم و تبعيت از اين الگو را برخود لازم بشماريم ديگر براي انجام تكاليف و وظايف خود دست از پا نشناخته و لحظهاي در اين راه درنگ نكرده و هيچ چيز مانع ما نخواهد شد.

وي افزود: بسيج با ظرفيت بالايي كه دارد توان حل هر مشكلي را دارا ميباشد و به فرموده مقام معظم رهبري بسيج بايد ميانه ميدان باشد و هرجا كه نياز است پاي كار باشد و فعاليت كند. با توجه به اين كه بسيج از تمام اقشار مردم تشكيل شده است، ماندگار خواهد بود و به دنبال آن انقلاب نيز ماندگار خواهد بود. انشاءا... اين انقلاب يك روز به دست حضرت وليعصر(عج) خواهد رسيد و ما نيز جزو سربازان آن حضرت قرار گيريم.

در پايان، از زحمات يعقوب کريمي تقدير و تشکر شد و احمد محمدي دوست  بعنوان فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام علي(ع) معارفه گرديد.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html